Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 11
Pokaż wszystkie komentarzeKolego Kawasaki Z1000 również jest fabrycznym streetem zrobionym od podstaw! wedle mojego gustu bardziej udanym niz ta Tuono V4R. i z wyglądu i ogolnie jesli chodzi o jazde ;) moze 138km a 162 to różnica ale to nie sa Sporty ze walczą na torze o ułamkii sekund! To tyle jesli chodzi o moje zdanie ;)
OdpowiedzStreet zrobiony od podstaw to nie to samo co rozebrany z owiewek sport z szeroką kierownicą i to właśnie różni Tuono od reszty towarzystwa. Tuono nie powstało jako nowy model po prostu zrobiono streeta z RSV bez jakichkolwiek innowacji i zlepiania nowego modelu z części które kiedyś zaprojektowano dla tuzina innych maszyn. Takie właśnie jest Tuono bezkompromisowy street i za to wielu go kocha. Ps. poprzednia wersja ma 139 kM w 2 garach :)
Odpowiedzdo mnie to nie trafia, wzieli boshowke i pojechali po owiewkach, za zdjec tez wnioskuje ze za wygodny to on nie jest. Tak jak powiedzialem w zasadzie kazdy w garazu moze zrobic to samo ze swoim litrem. Nie zgadzam sie z rowniez z autorem ze Aprila wyznacza tu jakias nowy standard w stosunku to waga/moc/elektronika bo jak wszyscy wiemy to Tuono to po prostu RSV4 i tyle!
OdpowiedzRSV4 wyznacza nowy standard w superbike'ach, a Tuono w nakedach. Pokaż mi drugi motocykl drogowy z 8 stopniową kontrolą trakcji, launch control, wheelie control i quick shiftem w jednym silniku. Wierz mi, sam chciałbym, aby wszyscy kupowali B-Kingi, ale fakty mówią same za siebie :)
OdpowiedzBuahahaha :D Aprilia nowy standard w Superbikach? Z tego co jaśnie mi wiadomo BMW S1000RR wyznacza nowy standard ;) Na kazdym portalu motocyklowym można to przeczytac! Teraz Kawasaki ma powalczyć z BMW. Nie z aprilia! jak juz kiedyś napisalem gdyby nie Biaggi nawet w SBK aprilia nie odniosła by wiekszych sukcesów! W stockach 1000 nie pamietam zeby wogole bylo widac jakas aprilie! a podobno jezdzilo ich kilka! Nie jestem anty fanem RSV4 ale uwazam ze są lepsze motocykle!!! Teraz w 2011 roku Haslam + BMW udowodni to na co nie dało mu możliwości Suzuki (A szkoda). Co do Nakedów nie wiem czy można tu mowic o jakichs standardach? Bo praktycznie każdy Nakedo-Street jaki wychodzi z fabryki nie przypomina konkurentow! tylko założenie maja to samo być ulicznymi wojownikami. I tu zas mi sie wydaje ze Street nie powinien byc rozebranym z owiewek Sportem. Powinni go zbudowac NA podstawie sporta! To jak by teraz wziasć S1000RR i sciągnac owiewki to juz by wyznaczała nowy standard w nakedach? Bez sensu panie Boczo!!!!!!
Odpowiedzto czytaj sobie portale motocyklowe i kupuj TYLKO bmw s1000rr/1200gs i vw golfy bo wszystkie gazety tak mowia i to jest jedyny wlasciwy wybor i nikt nie powinien nawet myslec inaczej.
OdpowiedzNie kupił bym tylko S1000RR aczkolwiek jest to dla mnie na obecna chwile najciekawszy motocykl na rynku! ;) Bez powodu motocyklowi dziennikarze na całym swiecie nie wybrali bmw jako najlepszego motocykla. ;) Co do Golfa to bym sie nie zgodził, co ma golf do bmw? ale bmw M3, M5, M6 chyba nikt by nie pogardził ;) Portale motocyklowe sa chyba po to by je czytać czyż nie?
OdpowiedzJak myślisz, dlaczego Beemka osiągnęła taki sukces? Masz racje, dlatego, że bardzo łatwo można pałować nią na maksa. Skutecznie i bezpiecznie. Aprilia ma jeszcze więcej umożliwiających to elektro-bajerów. Pytasz, czy jakby obrać S1000RR z owiewek to by wyznaczało nowy standard wśród nakedów? Jeśli naładowaliby go systemami podobnymi do tych z Aprilii, to pewnie tak! :)
OdpowiedzAprilia moze sobie napchac ile tylko elektroniki chce a i tak nigdy nie osiagnie sukcesu BMW. Czemu? Bo to tylko Aprilia... wszyscy wiemy o co chodzi nie?
OdpowiedzWedle mojej opini nie mowie ze BMW jest lepsze od Aprili bo to BMW. Poprostu zrobili dużo lepszy motocykl w specyfikacji ktora dużo bardziej mi odpowiada niz ta w aprili. Decydujące u mnie było to że wole R4 niż V4 ;) Widac pan redaktor bardziej woli V-ki. a ty moto funie co wolisz?
OdpowiedzAleś mi wyczerpująco odpowiedział. Widac po tobie ze jestes jakims kosmicznym Fanem Aprili i bedziesz mi dziergał swoje teorie :D Mnie ten motocykl nie zachwyca zresztą nie tylko mnie!pałować na maksa? chyba na maksa szukac korbowodów albo panewek!! Ale z jednym sie zgodze S1000RR osiągneła sukces Bo postawiła na rozwiązania Japonczyków a do tego dodała troche elektroniki od siebie i wyszedł hiper biper przecinak! Niestety z aprilia nie było tak kolorowo! I bedzie sie nia zachwycała garstka zwolenników włoskich sprzętów! Chcesz zachwycaj sie sprzetem od makaroniarzy! ale nie wyskakuj z tekstami o tym jak aprilia ustanawia standardy bo tym sie tylko ośmieszyłeś! Scigacz.pl jako jedyny opublikował taka treść na chyba 8 portali motocyklowych :D Bez powodu S1000RR nie został motocyklem roku 2010! Wszystko to gusta i gusciki. Pozdrawiam pana redaktora ;)
OdpowiedzPanie Boczo, Czy RSV4 wyznacza standard w kategori: waga/moc/elektronika? Jest to bardzo dyskusyjne stwierdzenie.
Odpowiedz